Sportskim igrama obilježen 100. dan u školi

Datum objave: 12. veljače 2025.
Kategorija: Vijesti

Dana 12. veljače 2025. u našoj školi obilježili smo 100. dan škole na poseban način – kroz tjelesnu aktivnost i zajedničku igru. Ovaj događaj bio je dio eTwinning projekta „100. dan u školi“, u kojem naši učenici aktivno sudjeluju. Sudjelovali su učenici 2. i 4. razreda osnovne škole, zajedno s učenicima 1.a i 2.b razreda srednje škole pod vodstvom svojih učitelja tjelesne i zdravstvene kulture Žimbrek Hrvoja i Kralj Kristine.

Cilj ovog događaja bio je potaknuti učenike na kretanje, razviti osjećaj zajedništva, te kroz sport i igru obilježiti značajnu brojku – sto dana provedenih u školi. Svaka od aktivnosti bila je povezana s brojem 100 kao simbolom dosadašnjeg školskog puta.

Učenici su se trudili odraditi sve predviđene aktivnosti budno prateću upute učitelja. Održane su sljedeće aktivnosti: 100 bacanja na koš, 100 koraka u dvorani, 100 sportskih riječi, 100 bacanja lopte, 100 skokova, 100 pucanja na gol i 100 koraka unazad. Dan je protekao u veselju i pozitivnom sportskom duhu.

Ovakvo obilježavanje 100. dana škole pokazalo se kao izvrstan način da se učenici uz igru druže i istovremeno razvijaju ljubav prema sportu. Radujemo se budućim zajedničkim aktivnostima koje promiču sportsku aktivnost, suradnju i pozitivno školsko okruženje.

Kristina Kralj

Pročitajte još

Projekt “Kartice pomagalice”

Projekt “Kartice pomagalice”

U Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar tijekom školske godine 2024./ 2025. se provodio projekt poticanja socio-emocionalnih kompetencija učenika pod nazivom Kartice pomagalice. Autorice projekta su razrednice Emina Ahmetović, Janja Mitrović, Darija Klasić i...

Svečana podjela svjedodžbi

Svečana podjela svjedodžbi

U petak 13. lipnja 2025. učenici završnih razreda osnovne i srednje škole te učenici koji su navršili 21 godinu života zajedno sa članovima svojih obitelji okupili su se u atriju škole na svečanoj podjeli svjedodžbi. Nakon himne koju je izveo pjevački zbor profesora...

Skip to content