A1 – Ivana Batinić, Damjana Kolednjak
A2 – Oto Rihtarić, (Gordana Labaš)
A3 – Silvio Šantek
A 4 – Jelena Kranjčec Mlinarić
A5 – Ivana Janžek
A 6 – Filip Marciuš
A7 – Janja Mitrović
A 8 – Lana Habuš
A 9 – Ana Konjević
A 10 – Edita Štok
A1 1 – Dora Majcen
A1 2 – Anamarija Harmicar
A1 3 – Ivana Klarić
A1 4 – Andreja Levačić
A2 1 – Mateja Dolenc
A2 3 – Marija Lacko
A2 4 – Ema Zgurić
A2 6 – Ivana Sopek
B2 8 – Emina Ahmetović
- Program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada je poseban program koji se provodi uz individualizirane postupke kao obvezno osnovno obrazovanje, najdulje do 21. godine života. Rad je organiziran u programskim skupinama, ovisno o kronološkoj dobi učenika, a u svakom odjelu može biti od tri do pet učenika.
2. Program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada za učenike s poremećajem iz spektra autizma.
Namijenjeni su učenicima koji obzirom na funkcionalne sposobnosti nisu u mogućnosti nastaviti srednjoškolsko obrazovanje za stjecanje zanimanja. Program u potpunosti uvažava specifičnosti utvrđenih teškoća svakog pojedinog učenika; uvažava načela kontinuiteta stručne pomoći i usmjerenosti na sve čimbenike u odgojno-obrazovnom i (re)habilitacijskom procesu i koordinirano angažira sve stručne potencijale.
PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKA PRILAGODBA PODRAZUMIJEVA:
- prilagođenu informatičku opremu
- specifična didaktička sredstva i pomagala
- materijale prilagođene posebnim odgojno-obrazovnim potrebama učenika (u jeziku,pismu i mediju)
- prilagođene oblike komuniciranja
Područja i predmeti posebnih nastavnih kurikuluma prema Odluci MZOM od školske godine 2024./2025. : https://mzom.gov.hr/vijesti/posebni-nastavni-programi-za-ucenike-s-teskocama-u-razvoju/6133
ODGOJNO OBRAZOVNI PREDMETI:
NASTAVNI PLAN POSEBNIH KURIKULUMA ZA STJECANJE KOMPETENCIJA U AKTIVNOSTIMA SVAKODNEVNOGA ŽIVOTA I RADA
PREDMETNI POSEBNI KURIKULUMI | GODIŠNJI BROJ SATI PO SKUPINAMA | ||
OD 7. DO 10. G. | OD 11. DO 15. G. | OD 16. DO 21. G. | |
OBVEZNI | |||
Tjelesna i zdravstvena kultura | 140 | 140 | 105 |
Radni odgoj | 70 | 140 | |
Izobrazba u obavljanju poslova | 350 | ||
Upoznavanje uže i šire okoline | 70 | 105 | 70 |
Hrvatski jezik i komunikacija | 140 | 140 | 105 |
Matematičke vještine | 70 | 70 | 70 |
Skrb o sebi | 105 | 70 | 35 |
Domaćinstvo1 | 35 | 70 | |
Socijalizacija | 35 | 35 | 35 |
Likovna i glazbena kultura | 70 | 105 | 70 |
UKUPNO (tjedno) | 20 | 24 | 26 |
IZBORNI | |||
Vjeronauk | 35 | 35 | 35 |
Osnove stranog jezika1 | 35 | 35 | |
Osnove informatike1 | 35 | 35 | |
DRUGI OBLICI NASTAVE | |||
Sat razrednika | 35 | 35 | 35 |
Izvannastavne aktivnosti | 35 | 35 | 35 |
DRUGI OBLICI RADA | |||
Program produženoga stručnog postupka2 | 875 | 875 | 875 |
Rehabilitacijski program3 | 420 | 420 | 420 |
MEĐUPREDMETNE TEME | |||
Održivi razvoj | Izvode se međupredmetno u okviru satnice nastavnih područja i sata razrednika. | ||
Građanski odgoj i obrazovanje | |||
Zdravlje | |||
Osobni i socijalni razvoj | |||
Učiti kako učiti | |||
Poduzetništvo | |||
Uporaba IKT |
NASTAVNI PLAN POSEBNIH KURIKULUMA ZA STJECANJE KOMPETENCIJA U AKTIVNOSTIMA SVAKODNEVNOGA ŽIVOTA I RADA ZA UČENIKE S POREMEĆAJEM IZ SPEKTRA AUTIZMA
PREDMETNI POSEBNI KURIKULUMI | GODIŠNJI BROJ SATI PO SKUPINAMA | ||
OD 7. DO 10. G. | OD 11. DO 15. G. | OD 16. DO 21. G. | |
OBVEZNI | |||
Tjelesna i zdravstvena kultura | 140 | 175 | 105 |
Jezik i komunikacija | 175 | 210 | 105 |
Vještine svakodnevnog života | 140 | 175 | 210 |
Socijalne vještine | 105 | 140 | 140 |
Matematičke vještine | 70 | 70 | |
Likovna i glazbena kultura | 70 | 70 | 70 |
Izobrazba u obavljanju poslova | 280 | ||
UKUPNO (tjedno) | 20 | 24 | 26 |
IZBORNI | |||
Vjeronauk | 35 | 35 | 35 |
Osnove stranog jezika1 | 35 | 35 | |
Osnove informatike1 | 35 | 35 | |
DRUGI OBLICI NASTAVE | |||
Sat razrednika | 35 | 35 | 35 |
Izvannastavne aktivnosti | 35 | 35 | 35 |
DRUGI OBLICI RADA | |||
Program produženoga stručnog postupka2 | 875 | 875 | 875 |
Rehabilitacijski program3 | 420 | 420 | 420 |