A1 – Ivana Batinić, Dragica Kuzman Ahmić
A2 – Petra Seketin, Mislav Milovec
A3 – Silvio Šantek
A 4 – Jelena Kranjčec Mlinarić
A5 – Ivana Janžek
A 6 – Hrvoje Žimbrek
A7 – Janja Mitrović
A 8 – Lana Habuš
A 9 – Ana Konjević
A 10 – Edita Štok
A1 1 – Petar Ciglar
A1 2 – Anamarija Harmicar
A1 3 – Ivana Klarić
A1 4 – Andreja Levačić
A1 9 – Miša Srnec
A2 1 – Mateja Dolenc
A2 3 – Marija Lacko
A2 4 – Ema Zgurić
A2 6 – Ivana Sopek
B1 1 Dora Majcen
B1 2 – Karla Štefok
B1 9 – Filip Marciuš
- Program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada je poseban program koji se provodi uz individualizirane postupke kao obvezno osnovno obrazovanje, najdulje do 21. godine života. Rad je organiziran u programskim skupinama, ovisno o kronološkoj dobi učenika, a u svakom odjelu može biti od tri do pet učenika.
2. Program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada za učenike s poremećajem iz spektra autizma.
Namijenjeni su učenicima koji obzirom na funkcionalne sposobnosti nisu u mogućnosti nastaviti srednjoškolsko obrazovanje za stjecanje zanimanja. Program u potpunosti uvažava specifičnosti utvrđenih teškoća svakog pojedinog učenika; uvažava načela kontinuiteta stručne pomoći i usmjerenosti na sve čimbenike u odgojno-obrazovnom i (re)habilitacijskom procesu i koordinirano angažira sve stručne potencijale.
PEDAGOŠKO-DIDAKTIČKA PRILAGODBA PODRAZUMIJEVA:
- prilagođenu informatičku opremu
- specifična didaktička sredstva i pomagala
- materijale prilagođene posebnim odgojno-obrazovnim potrebama učenika (u jeziku,pismu i mediju)
- prilagođene oblike komuniciranja
Područja i predmeti posebnih nastavnih kurikuluma prema Odluci MZOM od školske godine 2024./2025. : https://mzom.gov.hr/vijesti/posebni-nastavni-programi-za-ucenike-s-teskocama-u-razvoju/6133
ODGOJNO OBRAZOVNI PREDMETI:
NASTAVNI PLAN POSEBNIH KURIKULUMA ZA STJECANJE KOMPETENCIJA U AKTIVNOSTIMA SVAKODNEVNOGA ŽIVOTA I RADA
| PREDMETNI POSEBNI KURIKULUMI | GODIŠNJI BROJ SATI PO SKUPINAMA | ||
| OD 7. DO 10. G. | OD 11. DO 15. G. | OD 16. DO 21. G. | |
| OBVEZNI | |||
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 140 | 140 | 105 |
| Radni odgoj | 70 | 140 | |
| Izobrazba u obavljanju poslova | 350 | ||
| Upoznavanje uže i šire okoline | 70 | 105 | 70 |
| Hrvatski jezik i komunikacija | 140 | 140 | 105 |
| Matematičke vještine | 70 | 70 | 70 |
| Skrb o sebi | 105 | 70 | 35 |
| Domaćinstvo1 | 35 | 70 | |
| Socijalizacija | 35 | 35 | 35 |
| Likovna i glazbena kultura | 70 | 105 | 70 |
| UKUPNO (tjedno) | 20 | 24 | 26 |
| IZBORNI | |||
| Vjeronauk | 35 | 35 | 35 |
| Osnove stranog jezika1 | 35 | 35 | |
| Osnove informatike1 | 35 | 35 | |
| DRUGI OBLICI NASTAVE | |||
| Sat razrednika | 35 | 35 | 35 |
| Izvannastavne aktivnosti | 35 | 35 | 35 |
| DRUGI OBLICI RADA | |||
| Program produženoga stručnog postupka2 | 875 | 875 | 875 |
| Rehabilitacijski program3 | 420 | 420 | 420 |
| MEĐUPREDMETNE TEME | |||
| Održivi razvoj | Izvode se međupredmetno u okviru satnice nastavnih područja i sata razrednika. | ||
| Građanski odgoj i obrazovanje | |||
| Zdravlje | |||
| Osobni i socijalni razvoj | |||
| Učiti kako učiti | |||
| Poduzetništvo | |||
| Uporaba IKT | |||
NASTAVNI PLAN POSEBNIH KURIKULUMA ZA STJECANJE KOMPETENCIJA U AKTIVNOSTIMA SVAKODNEVNOGA ŽIVOTA I RADA ZA UČENIKE S POREMEĆAJEM IZ SPEKTRA AUTIZMA
| PREDMETNI POSEBNI KURIKULUMI | GODIŠNJI BROJ SATI PO SKUPINAMA | ||
| OD 7. DO 10. G. | OD 11. DO 15. G. | OD 16. DO 21. G. | |
| OBVEZNI | |||
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 140 | 175 | 105 |
| Jezik i komunikacija | 175 | 210 | 105 |
| Vještine svakodnevnog života | 140 | 175 | 210 |
| Socijalne vještine | 105 | 140 | 140 |
| Matematičke vještine | 70 | 70 | |
| Likovna i glazbena kultura | 70 | 70 | 70 |
| Izobrazba u obavljanju poslova | 280 | ||
| UKUPNO (tjedno) | 20 | 24 | 26 |
| IZBORNI | |||
| Vjeronauk | 35 | 35 | 35 |
| Osnove stranog jezika1 | 35 | 35 | |
| Osnove informatike1 | 35 | 35 | |
| DRUGI OBLICI NASTAVE | |||
| Sat razrednika | 35 | 35 | 35 |
| Izvannastavne aktivnosti | 35 | 35 | 35 |
| DRUGI OBLICI RADA | |||
| Program produženoga stručnog postupka2 | 875 | 875 | 875 |
| Rehabilitacijski program3 | 420 | 420 | 420 |