I ove godine su se učenici od 1. do 8. razreda uključili u obilježavanje 100. dana škole. Neki su taj dan obilježili u utorak, a neki u srijedu. Što su sve radili?
Učenici 3. razreda su na satu Hrvatskog jezika čitali i pisali 100 malih i velikih slova rukopisnog pisma. Na satu prirode i društva prepoznali su, imenovali i napravili plakat od fotografija 100 kućanskih uređaja.
N. Luić
Učenici 5. razreda su u utorak spojili nastavu hrvatskog jezika i infotmatike pa su u Wordu pisali tekst od 100 riječi. Nastavu prirode i društva “odradili” su na Dravi i Aquacityu pa su proveli 100 minuta uz vode tekućice i vode stajaćice.
R. Kos
Učenici 3. 4. i 5. razreda su u utorak 12. veljače odigrali nekoliko igara povezanih s brojem 100. Prvo su 100 čaša poredali jednu do druge u dugački lanac pa su u svaku čašu dodali po jednu slamku, a na kraju su povadili sve slamke i od čaša složili toranj. Izrezali su i 100 srdaca i zalijepili ih u obliku brojke 100.
R. Kos
U srijedu, 13. veljače 2019. učenici 1., 2. i 6. razreda obilježili su stoti dan škole.
Gusjenici koja je imala samo glavu napravili su tijelo i pustili je da po cijeloj školi podijeli ljubav.
Zatim su učenici 1. i 2. razreda smišljali riječi na zadano slovo, a njihovi prijatelji šestaši navedene riječi pisali su na ploču.
Bez klupa, stolaca i knjiga u vedrom okruženju svi zajedno dobro smo se zabavili.
V. Svetec
Učenici 8.a su na matematici izrađivali metre s centimetrima u boji, na satu Hrvatskog jezika tvorili su i pisali izjavne, upitne i usklične rečenice koje sadrže riječ 100. Na nastavnom listiću za uvježbavanje uočavanja detalja u odnosu na pozadinu trebali su uočiti deset puta napisan broj 100. Za kraj su se počastili i proslavili 100.dan škole.
K. Kezele
Učenici 4. razreda su u srijedu 13. 2. 2019. obilježili 100. dan škole. Na satu Hrvatskog jezika su pisali 100 pojmova vezanih uz život na selu i u gradu, koje su zatim učenici romske nacionalnosti prevodili na romski jezik. Iz matematike su kombinirali i vagali namirnice do 100 dekagrama. Na kraju su izrezali ruke prijateljstva i oko njih zalijepili 100 šarenih srca. Bilo nam je veselo i zanimljivo.
B. Maltar
U srijedu, 13. 03. 2019. učenici 7.A i 7. B razreda sa svojim razrednicama obilježili su 100-ti dan škole. Izrađivali su plakat sa 100 dijelova ljudskog tijela, izvodili računsku operaciju množenja stotinu zadataka, prebrojavali stotinu različitih oblika na papiru. Učenici su radili grupno i u parovima, a na kraju su se malo i počastili.
J. Koren
Učenici 8.b su ponavljali vlastite imenice i pronašli sto muških i ženskih imena. Na satu društva pronalazili su sto imena naseljenih mjesta i otoka na Jadranskom moru. Sve to Janko je brzo i točno zapisivao na računalo, a svako ime učenici su izrezali i zalijepili na plakat. Nakon napornog rada relaksirali su se na satu tjelesno – zdravstvene kulture, uz pomoć učiteljice Kristine, radeći različite vježbe vezane uz broj sto. Sve aktivnosti prikazali su na plakatu kojeg su ukrasili sa 100 „srčeka“.
D. Kuzman Ahmić